ביקורת שניה – קיט 250 וואט של אקורייד

את הנסיעת מבחן ערכתי לפני שבועיים, ורק עכשיו אני מסיים לערוך את הביקורת. מה לעשות – במהלך מעבר דירה ועבודה על התיזה אל מול דדליין הולך ומתקרב (3 חודשים), קשה לדחוס דברים יחדיו. לא לדבר על מפגש הפתיחה של קואופרטיב האנרגיה ב-30 לחודש!

כן, תקופה מסעירה. מה שעוד מסעיר הוא שאנשים חרוצים ואמינים נכנסים לעולם האופניים החשמליים יותר ויותר, כמו פבל מאקורייד. היה מאוד כיף לבדוק את שני זוגות האופניים שנתן לי, והביקורת מופיעה כאן. תרגישו חופשיים להעיר – רצוי בדף של הביקורת, ולא כאן.

http://www.galgalyarok.org/ebike-roadtest/ecoride

לסיכום – 8.5 בסולם גלגלירוק, לקיט מקצועי ואמין עם אחריות מכנית של 5 שנים וחשמלית כולל מצבר של שנה, זול בקניה ראשונית, וזול בתפעול הודות למחיר תחרותי על המצבר, עם טווח בינוני של כ-25 ק”מ.

About חנן

טיסנאי (חופשיים) שעשה הסבה תחביבית לטורבינות רוח קטנות אחרי הצבא (2001). בוגר הפקולטה להנדסת אווירונאוטיקה וחלל בטכניון (2006), ומכון ויצמן (Msc אנרגיה סולארית וארוסולים 2010), עוסק ועסק בתחום אנרגיית הרוח (בונה טורבינות רוח מ-2001) , אנרגיה סולארית (PV ותרמית), אופניים חשמליים (עוסק בתחום מ-2005) ואנרגיות מתחדשות בכלל. נכון ל-2011 - עושה דוקטורט בטכניון, בנושא "מיקום אופטימאלי של טורבינות רוח באזור הררי".
This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

Leave a Reply

Your email address will not be published.